Вгору
  • Кафедра хореографії та музичного мистецтва
  •  
Освітньо-професійні програми
Рецензії та відгуки
Наша практика

Твори успішне майбутнє разом з нами!

Бути фахівцем
з хореографічного мистецтва  - це:

можливість знати:

  • історію становлення розвитку хореографічного  мистецтва;
  • анатомо-фізіологічні механізми будови організму людини відповідно до хореографічної діяльності;
  • специфічні особливості здійснення професійної діяльності хореографа;
  • теоретичну спадщину відомих хореографів;
  • драматичну та балетну режисуру;
  • основи композиції та імпровізації;
  • закономірності психічного розвитку творчої особистості на кожному етапі створення музичного та хореографічного твору;
  • музичну та хореографічну лексику;
  • теорію та методику виконання класичного, народного, спортивно-бального та сучасного танцю, його виразні засоби та термінологію;
  • принципи, методику, прийоми та засоби викладання класичного, народного, спортивно-бального та сучасного танцю;
  • теоретичні основи творчої організації цілісності костюма і сценічного оформлення танцю; композиційні засади створення сценічного костюму, ансамблю;
  • сучасні інноваційні технології навчання музики та хореографії;
  • теоретичні та практичні засади танцювально-рухової терапії;
  • сучасні концепції та практику мистецького менеджменту
  • шляхи особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку творчої особистості;
  • особливості реалізації лідерського потенціалу та розвитку лідерських якостей;
  • організації та проведення контактної та безконтактної імпровізації;
  • технічні особливості роботи в дуеті;
  • методику виконання партерних та повітряних підтримок;
  • етапи проведення та специфіку організації фестивально-конкурсної діяльності в хореографії.

 

можливість вміти:

  • простежувати головні етапи становлення та розвитку музичного та хореографічного мистецтва;
  • характеризувати основні тенденції, що впливали на розвиток музичного та хореографічного мистецтва різних регіонів;
  • досліджувати фізіологічний стан систем органів організму людини за спеціальними методиками з метою збереження і зміцнення індивідуального здоров’я;
  • правильно аналізувати, відчувати музичний матеріал для виконання рухів, вправ, комбінацій;
  • поєднувати елементи руху по динаміці виконання;
  • використовувати навички в композиціях та імпровізувати для створення власних оригінальних хореографічних постановок;
  • будувати композицію танцю різних хореографічних форм;
  • створювати танцювальні номери;
  • організовувати репетиції;
  • виробляти власного балетмейстерського стилю.
  • технічно і методично вірно виконувати рухи класичного, народного, спортивно-бального та сучасного танцю;
  • раціонально використовувати методи та прийоми викладання класичного, народного, спортивно-бального та сучасного танцю;
  • вибирати і використовувати в роботі над хореографічною постановкою образні рішення сцени;
  • проектувати сценічний костюм з використанням традицій крою, орнаменту, декору, доповнень національного українського строю;
  • проводити заняття танцювально-рухової терапії з людьми, що потребують психотерапевтичної допомоги;
  • аналізувати виробничі ситуації в творчому колективі та приймати оптимальні управлінські рішення щодо його перспективного розвитку, рентабельності та конкурентоспроможності в умовах ринкових відносин;
  • моделювати та презентувати творчі завдання на контактну та безконтактну імпровізацію, проектувати уроки з контактної та безконтактної імпровізації; вміння імпровізувати сольно та в контакті;
  • розрізняти прийоми партерної, повітряної та акробатичної підтримки;
  • застосовувати прийоми страховки при вивченні складних елементів;

 

можливість стати:

  • артистом професійного хореографічного колективу та театру;
  • артистом та організатором у сфері культури та мистецтва;
  • асистентом балетмейстера;
  • балетмейстером-постановником;
  • викладачем мистецької школи;
  • викладачем народної художньої творчості в непрофільних навчальних закладах;
  • викладачем початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів;
  • викладачем професійного навчально-виховного закладу;
  • викладачем хореографічних дисциплін в навчальних закладах культури і мистецтв;
  • вчителем хореографії та позакласної роботи в загальноосвітніх школах;
  • керівником аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.)      
  • керівником гуртка, самодіяльного об’єднання (клубу за інтересами);
  • керівником дитячого танцювального колективу;
  • керівником самодіяльного колективу;
  • керівником хореографічного колективу;
  • керівником хореографічної студії;
  • культорганізатором дитячих позашкільних закладів;
  • методистом з хореографії.
  • репетитором;
  • організатором у сфері культури та мистецтва;
  • розпорядником танцювальних вечорів;
  • танцюристом;
  • хореографом;
  • хореографом-педагогом;
  • хореографом-постановником професійного колективу;
  • художнім керівником аматорського ансамблю танцю, ансамблю пісні і танцю;
  • художнім керівником будинку культури.

  

Місія кафедри хореографії та музичного мистецтва полягає у підготовці висококваліфікованих та конкурентоздатних фахівців у галузі хореографії, які володіють фаховими компетентностями, необхідними для здійснення професійної балетмейстерської, виконавської, педагогічної діяльності в закладах початкової, позашкільної, профільної, фахової передвищої мистецької освіти, що передбачає застосування традиційних та інноваційних практик хореографічної освіти, з урахуванням фізіологічних та індивідуально-психологічних  особливостей учасників творчого колективу.

 

Візія кафедри хореографії та музичного мистецтва – лідерство, висока корпоративна культура, інноваційна освіта, творчий підхід, актуальна наука та постійне прагнення до досконалості.

 

Ключові цінності кафедри хореографії та музичного мистецтва:

  • Особистість
  • Індивідуальний підхід
  • Свобода
  • Доброчесність
  • Довіра
  • Духовність
  • Людяність
  • Патріотизм
  • Порядність
  • Повага Лідерство
  • Відповідальність
  • Професіоналізм
  • Творчість
  • Креативність працівників і студентів
  • Інноваційність
  • Висока кваліфікація викладачів
  • Командна робота та взаємопідтримка
  • Сприятливі умови для розвитку
  • Психологічна адаптація студентів
  • Критичне мислення
  • Позитивне мислення
  • Комунікація
  • Культура поведінки
  • Дотримання традицій
  • Рівність за соціальними, національними та релігійними ознаками
  • Доброчесність
  • Академічна свобода та мобільність
  • Конкурентоспроможність випускників

 

Головні завдання кафедри хореографії та музичного мистецтва:

фундаментальна та професійна підготовка кваліфікованих фахівців в галузі хореографії;
організація і забезпечення навчального процесу викладання дисциплін кафедри з використанням інноваційних методів та прогресивних освітніх технологій;
 збільшення інтелектуального потенціалу та розвиток науково-дослідної бази кафедри, підвищення професіоналізму  професорсько-викладацького складу;
співпраця з однопрофільними кафедрами інших вишів України, творчими колективами за профілем кафедри;
здійснення профорієнтаційної роботи, спрямованої на залучення до навчання талановитих, обдарованих і мотивованих абітурієнтів;
організація виховної роботи студентів;
участь здобувачів освіти у творчих конкурсах, фестивалях, змаганнях та мистецьких заходах всеукраїнського та міжнародного рівня.
забезпечення творчих зв’язків з випускниками університету.

 

Стратегічні напрями розвитку кафедри хореографії та музичного мистецтва:

організація навчально-виховного процесу, що відповідає європейським стандартам;
створення безпечного середовища щодо здійснення ефективної навчальної, науково-дослідної та творчої діяльності здобувачів вищої освіти;
організація та здійснення підбору науково-педагогічних кадрів з урахуванням професійного досвіду у викладацькій, науковій та практичній діяльності;
вдосконалення навчальної та методичної бази дисциплін, викладання яких забезпечує кафедра хореографії та музичного мистецтва;
вивчення та впровадження в освітній процес новітніх інноваційних технологій та методик у галузі хореографії;
підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників за рахунок їх участі у сертифікованих програмах міжнародного стажування та тренінгах;
налагодження співпраці з однопрофільними кафедрами інших вишів України, творчими колективами за профілем кафедри;
розвиток співпраці зі стейкхолдерами з метою врахування якісних параметрів підготовки майбутніх хореографів відповідно до вимог ринку праці.

 

Підготовка фахівців з хореографії проводиться кафедрою хореографії та музичного мистецтва, яка створена у вересні 2012 року. За період функціонування кафедри державні дипломи отримало понад  200 фахівців.

 

Бази практики

1 КЗВО «Ужгородський інститут культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради
2 Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 273 міста Києва
3 КЗ «Центр культури та дозвілля Чопської територіальної громади»
4 Запорізька громадська організація «Щаслива родина»
5 Громадська організація «Танцювальний клуб «Еліт»» міста Хуст
6 Танцювальний дитячий клуб «Арлекіно» міста Запоріжжя
7 Чопська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 імені Іштвана Сечені
8 Централізована система дитячо-юнацьких клубів "Щасливе дитинство" голосіївського району міста Києва
9 Зразковий художній колектив хореографічний ансамбль «Веснадія» міста Києва
10 Культурно-мистецький центр «Сузір'я» міста Києва

 

Процес навчання на кафедрі базується на особистісно-зорієнтованому, системному, компетентнісному, ціннісному та діяльнісному підходах і орієнтується на філософію визначення вимог до фахівця, закладену в основу Болонського процесу та в міжнародному Проекті Європейської Комісії «Гармонізація освітніх структур в Європі» (Tuning Educational Structuresin Europe, TUNING).

  

Навчання  організовано за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти:

БАКАЛАВР МАГІСТР
Освітня програма «Хореографія» першого (бакалаврського) рівня спеціальності 024 «Хореографія» спрямована на підготовку фахівців з хореографії з широким доступом до працевлаштування, які здатні самостійно розв’язувати спеціалізовані задачі виконавського, балетмейстерського, педагогічного, організаційно-управлінського спрямування у процесі здійснення професійної діяльності. Освітня програма «Хореографія» другого (магістерського) рівня спеціальності 024 «Хореографія» орієнтована на якісну підготовку хореографів, які на високому професійному рівні здатні розробляти програми наукових досліджень з актуальних проблем у сфері хореографічного мистецтва та впроваджувати інновації в сучасній хореографічній професійній освіті.
Освітня програма «Хореографія» є інноваційною, реалізація якої здійснюється на основі впровадження авторських курсів, застосування новітніх методів та технологій навчання, ґрунтовної практичної підготовки, що сприяє формуванню професійних якостей та фахових компетенцій хореографа. Освітньо-професійна програма магістра базується на наукових дослідженнях провідних вітчизняних та зарубіжних хореографів, вивчення та застосування яких забезпечує ефективність професійної, викладацької та наукової діяльності хореографа.
Основою освітньої програми є  міждисциплінарний підхід, який передбачає можливість побудови індивідуальної освітньої траєкторії кожного студента залежно від його професійних інтересів. Освітня програма враховує специфіку напрямів та видів професійної діяльності магістра з хореографії, яка полягає у застосуванні сучасного інструментарію для проведення наукових досліджень; розробці програм, навчальних курсів та технологій  мистецького спрямування; організації та реалізації освітнього процесу для різних категорій населення у галузі хореографії.
Програма охоплює
240 кредитів ЄКТС 90 кредитів ЄКТС
Термін навчання
3 роки 10 місяців 1 рік 4 місяця
Освітньо-професійна програма адаптована до очної, заочної та змішаної форми навчання.

 

Під час навчання Ви будете вивчати:

БАКАЛАВР МАГІСТР
Цикл дисциплін загальних компетентностей:

Історія української державності та світової культури

Ділова українська мова

Фахова іноземна мова

Вступ до фаху

Історія хореографічного мистецтва

Історико-побутовий танець

Історія та теорія музики

Усна та письмова комунікація

Правознавство

Анатомія та вікова фізіологія людини

Соціологія

Філософія та етика

Методологія та організація наукових досліджень

Педагогіка та методика викладання у вищій школі

Теоретичні засади режисури культурно-мистецьких проектів

Хореологія

Ділова іноземна мова

Цикл дисциплін фахових та практичних компетентностей:

Композиція танцю та мистецтво балетмейстера

Інформаційні технології в діяльності хореографа

Теорія і методика виконання класичного танцю

Теорія і методика виконання народно-сценічного танцю

Психологія творчої особистості

Костюм та сценічне оформлення танцю

Теорія і методика виконання спортивно-бального танцю

Теорія і методика виконання сучасного танцю

Педагогіка

Методика викладання хореографії

Танцювальна терапія

Методика роботи з хореографічним колективом

Хореографічний менеджмент

Практикум з класичного танцю

Інклюзія в хореографії

Практикум зі спортивно-бального танцю

Практикум з народно-сценічного танцю

Менеджмент професійного  та аматорського хореографічного колективу

Вибіркові освітні компоненти

Реалізація права здобувачів вищої освіти на вільний вибір навчальних дисциплін та створення індивідуальної освітньої траєкторії регламентується Законом України «Про вищу освіту» та внутрішніми нормативними актами Міжнародного європейського університету.

Вибіркові освітні компоненти обираються здобувачами вищої освіти із каталогів вибіркових дисциплін ПВНЗ Європейського університету

Практика

Фахово-ознайомлювальна практика

Педагогічна практика

Переддипломна практика

Педагогічна практика

Фахова практика

 

 

Танець - це перпендикулярне вираження
горизонтального бажання… Бажайте!

 

При кафедрі хореографії та музичного мистецтва працює гурток сучасного танцю «EUdance», яким керує досвідчений хореограф, Роман Кравчук  – переможець Hip-Hop International Ukraine-2011; участник Hip-Hop International Las Vegas-2011; півфіналіст шоу “Україна має талант 4” у складі групи BFF. Окрім цього, Роман увійшов у вісімку кращих танцюристів світу Step Ya Game Up NY Bronx-2012. Мав досвід роботи хореографом-постановником в шоу балетах Ольги Бакай, BFF, S.Q.U.A.D. дуету «Алібі», Ассії Ахат, Ані Лорак, Світлани Лободи, Гайтани, David, Lourdes, Захара, Dj Shved та телевізійних проектів: «Фабрика зірок-3», «Фабрика Суперфінал» та «Дитяче Євробачення «Rock Sich».

«EUdance» є студенти Європейського університету, яких об’єднує любов до танцювального мистецтва. Дебютним виступом колективу став виступ на святковому концерті до 30-річчя Європейського університету. На разі учасники колективу готуються до участі у конкурсах.

Гурток сучасного танцю «EUdance» запрошує усіх шанувальників сучасної хореографії до своїх творчих лав!

 

Розвиток студентської науки –
найкраща інвестиція у майбутнє

 

Під керівництвом завідувача кафедри хореографії та музичного мистецтва Каряки Інни Вікторівни, кандидата психологічних наук, доцента, розпочинає свою діяльність науковий клуб хореографічного мистецтва «Терпсіхора».

Профільними науковими темами клубу є:

  • Філософія танцювального мистецтва;
  • Комунікативні особливості танцю;
  • Педагогіка та психологія танцю;
  • Танцювальна терапія та інклюзія в хореографії;
  • Інтеграційні форми танцю.

Завдання наукового клубу:

  • Координація наукової роботи студентів напряму «Хореографія» Європейського університету;
  • Організація науково-практичних конференцій, семінарів, майстер-класів, відкритих занять, показів, слухань, дебатів та інших заходів у галузі хореографії;
  • Співробітництво з ВНЗ України, та громадськими організаціями у сфері науково-практичних досліджень студентів у галузі хореографії;
  • Підготовка студентських наукових робіт у галузі хореографії,
  • Участь студентів у Всеукраїнських конкурсах та олімпіадах.

План роботи наукового клубу:

  • Проведення круглих столів;
  • Виступи на наукових конференціях.

     

 Каряка Інна Вікторівна – завідувач кафедри хореографії та музичного мистецтва

Вчене звання: доцент

Науковий ступінь: кандидат психологічних наук

Науково-педагогічний та практичний стаж діяльності – 27 років

Дисципліни, які викладає на кафедрі: вступ до фаху,  історія та теорія музики, історія хореографічного мистецтва, психологія творчості,  хореографічна спадщина, історія сценографії, художня критика, музичний зміст сучасної хореографії, педагогічна практика, керівництво магістерськими кваліфікаційними роботами.

Біографія: Закінчила Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова за спеціальністю «Музичне виховання». Захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук » за спеціальністю 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія». Тема дисертації: «Психологічні особливості розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку».

Наукові інтереси: Психологічні особливості особистісного розвитку та професійного становлення фахівця гуманітарної та технічної галузей.

Є автором понад 60-ти наукових та науково-методичних праць, що включені до переліку фахових видань України, наукометричних баз Scopus, Web of Science Core Collection:

  1. Культура спілкування як складова лідерського потенціалу випускника вищого технічного навчального закладу / Каряка І.В., Доценко Л.В.// Теоретичний та науково-методичний часопис Вища освіта України Тематичний випуск «Університет і лідерство» № 2 (додаток 1) К.: «Педагогічна преса», 2017 С. 81-83.
  2. Value-semantic orientations as a factor of students-psychologists’ behavior forming / І. Kariaka// Наука і освіта. Збірник наукових праць.  – Вип. 11. – Одеса., 2017.– С. 146-150. Web of Science.
  3. Гендерно-перцептивні відмінності як основа формування першого враження в соціальній взаємодії / Каряка І.В., Фартушна С.О., Каряка О.Ю.// Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, психологія. №. 13, Київ 2018.С.134-139
  4. Гендерні ознаки прояву стресостійкості працівників авіаційних організацій /Каряка І.В.// Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць. Рівне. № 12 (2019). С. 98-103.
  5. Психокорекція емоційного вигорання особистості засобами психодрами / Каряка І.В.// Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». Херсон. № 2/2019. С. 23-28.
  6. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної діяльності військовослужбовців /Каряка І.В.// Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: психологічні науки. Хмельницький: НАДПСУ, № 1 (12) 2019. С. 114-127.
  7. Психологічні чинники виникнення депресії у військовослужбовців /Каряка І.В., Фартушна С.О.// Вісник Національного університету оборони України. Збірник наукових праць – К.: НУОУ, 2019. Вип. 3 (53). – С.70 – 76.
  8. Психологічні особливості виникнення та прояву почуття самотності у юнаків / Каряка І.В., Доценко Л.В., Каряка О.Ю.// Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, психологія. №15 (2019). С. 130-135.
  9. Ґендерні особливості прояву стереотипів професійної  діяльності юнаків / Каряка І.В., Токар К.С.// Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць. Рівне. № 14 (2021). С. 97-102.
  10. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів /Каряка І.В., Доценко Л.В., Волошина О.О.// Актуальні проблеми психології. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – Вип. 13. – 2020. С. 98-106.
  11. Психологічні особливості прояву стилів мислення в процесі комунікативної діяльності юнаків /Каряка І.В., Дайлідоніс А.А., Коваленко О.О.// Теорія і практика січасної психології. – Запоріжжя. № 2, 2020 – С. 120-125.
  12. Психокорекція тривожності дітей старшого дошкільного віку засобами пісочної терапії / Каряка І.В., Хорощак Ю.Б.// Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць. Рівне. № 16 (2021). С. 80-88.
  13. Human factor in professional activity of aviation maintenance specialists as an element of flight security /І. Kariaka, L.Dotsenko, S. Yahod-zinskyi// E3S Web of Conferences, Volume 258, 10021 (2021) UESF-2021 Chelyabinsk, Russia, February 17-19, 2021. Scopus
  14. Основи професійної психології: практикум. /І.В. Каряка – К.: НАУ, 2016. – 107с.
  15. Методичні рекомендації до проходження психолого-педагогічної практики для студентів напряму підготовки 6.030102 «Психологія». / І.В. Каряка, Л.В. Доценко – К.: «НАУ-друк», 2016. –48с.
  16. Диференціальна психологія: практикум. / І.В. Каряка– К.: НАУ, 2017. – 64с.
  17. Діагностико-психокорекційна практика. Методичні рекомендації до виконання практики. /І.В. Каряка, Л.В. Доценко. – К.: НАУ, 2019. – 48с.
  18. Методичні рекомендації до написання дипломної роботи ОС «Бакалавр». /І.В. Каряка, Л.В. Доценко. А.М. Кокарєва, Н.І. Демченко, Н.М. проскурка. – К.: НАУ, 2019. – 64с.

     


 Федина Віта Віталіївна – старший викладач кафедри хореографії та музичного мистецтва

Науковий ступінь: кандидат економічних наук

Науково-педагогічний та практичний стаж діяльності – 22 роки

Дисципліни, які викладає на кафедрі: історико-побутовий танець, теорія методика виконання класичного танцю, аналіз хореографічних форм, мистецтво балетмейстера, теорія та практика профільного танцю, методика організації та режисури заходів в хореографії, фахова практика, керівництво магістерськими кваліфікаційними роботами..

Біографія: закінчила Волинський державний університет імені Лесі Українки за спеціальністю «Початкове навчання та хореографія» та Національну академію державної податкової служби України за спеціальністю «Фінанси». Захистила дисертацію на здобуття ступеня кандидата економічних наук за спеціальність 08.00.08 – Гроші, фінанси і кредит на тему: «Розвиток накопичувальної системи пенсійного забезпечення в Україні».

З 2001 року керівник студії бального танцю та одна із засновників і керівників Клубу спортивно-бального танцю «Сузір’я».

Професійні відзнаки, нагороди, членство в організаціях:

Суддя вищої категорії Української федерації спортивного танцю.

Міжнародний суддя International Dance Union Students.

Наукові інтереси: історія та теорія хореографічного мистецтва, хореографічна педагогіка, сучасний бальний танець у системі професійної хореографічної освіти

Є автором близько 70 наукових і навчально-методичних праць, серед яких: 3 колективні монографії, 14 статей у наукових фахових виданнях України та виданнях, які включені до міжнародних наукометричних баз даних, 1 стаття у міжнародному виданні, 16 тез доповідей на міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференціях.

  • Останні новини
  •  


Набір, реєстрація
  • fb
  • yt
  • tt
(044) 334-53-04
бульвар академіка Вернадського, 16 В
Visa / MasterCard