Освітньо-професійні програми |
Рецензії та відгуки |
Наша практика |
Твори успішне майбутнє разом з нами!
можливість знати:
можливість вміти:
можливість стати:
Місія кафедри хореографії та музичного мистецтва полягає у підготовці висококваліфікованих та конкурентоздатних фахівців у галузі хореографії, які володіють фаховими компетентностями, необхідними для здійснення професійної балетмейстерської, виконавської, педагогічної діяльності в закладах початкової, позашкільної, профільної, фахової передвищої мистецької освіти, що передбачає застосування традиційних та інноваційних практик хореографічної освіти, з урахуванням фізіологічних та індивідуально-психологічних особливостей учасників творчого колективу.
Візія кафедри хореографії та музичного мистецтва – лідерство, висока корпоративна культура, інноваційна освіта, творчий підхід, актуальна наука та постійне прагнення до досконалості.
Ключові цінності кафедри хореографії та музичного мистецтва:
Головні завдання кафедри хореографії та музичного мистецтва:
фундаментальна та професійна підготовка кваліфікованих фахівців в галузі хореографії;
організація і забезпечення навчального процесу викладання дисциплін кафедри з використанням інноваційних методів та прогресивних освітніх технологій;
збільшення інтелектуального потенціалу та розвиток науково-дослідної бази кафедри, підвищення професіоналізму професорсько-викладацького складу;
співпраця з однопрофільними кафедрами інших вишів України, творчими колективами за профілем кафедри;
здійснення профорієнтаційної роботи, спрямованої на залучення до навчання талановитих, обдарованих і мотивованих абітурієнтів;
організація виховної роботи студентів;
участь здобувачів освіти у творчих конкурсах, фестивалях, змаганнях та мистецьких заходах всеукраїнського та міжнародного рівня.
забезпечення творчих зв’язків з випускниками університету.
Стратегічні напрями розвитку кафедри хореографії та музичного мистецтва:
організація навчально-виховного процесу, що відповідає європейським стандартам;
створення безпечного середовища щодо здійснення ефективної навчальної, науково-дослідної та творчої діяльності здобувачів вищої освіти;
організація та здійснення підбору науково-педагогічних кадрів з урахуванням професійного досвіду у викладацькій, науковій та практичній діяльності;
вдосконалення навчальної та методичної бази дисциплін, викладання яких забезпечує кафедра хореографії та музичного мистецтва;
вивчення та впровадження в освітній процес новітніх інноваційних технологій та методик у галузі хореографії;
підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників за рахунок їх участі у сертифікованих програмах міжнародного стажування та тренінгах;
налагодження співпраці з однопрофільними кафедрами інших вишів України, творчими колективами за профілем кафедри;
розвиток співпраці зі стейкхолдерами з метою врахування якісних параметрів підготовки майбутніх хореографів відповідно до вимог ринку праці.
Підготовка фахівців з хореографії проводиться кафедрою хореографії та музичного мистецтва, яка створена у вересні 2012 року. За період функціонування кафедри державні дипломи отримало понад 200 фахівців.
1 | КЗВО «Ужгородський інститут культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради |
2 | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 273 міста Києва |
3 | КЗ «Центр культури та дозвілля Чопської територіальної громади» |
4 | Запорізька громадська організація «Щаслива родина» |
5 | Громадська організація «Танцювальний клуб «Еліт»» міста Хуст |
6 | Танцювальний дитячий клуб «Арлекіно» міста Запоріжжя |
7 | Чопська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 імені Іштвана Сечені |
8 | Централізована система дитячо-юнацьких клубів "Щасливе дитинство" голосіївського району міста Києва |
9 | Зразковий художній колектив хореографічний ансамбль «Веснадія» міста Києва |
10 | Культурно-мистецький центр «Сузір'я» міста Києва |
Процес навчання на кафедрі базується на особистісно-зорієнтованому, системному, компетентнісному, ціннісному та діяльнісному підходах і орієнтується на філософію визначення вимог до фахівця, закладену в основу Болонського процесу та в міжнародному Проекті Європейської Комісії «Гармонізація освітніх структур в Європі» (Tuning Educational Structuresin Europe, TUNING).
Навчання організовано за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти:
БАКАЛАВР | МАГІСТР |
---|---|
Освітня програма «Хореографія» першого (бакалаврського) рівня спеціальності 024 «Хореографія» спрямована на підготовку фахівців з хореографії з широким доступом до працевлаштування, які здатні самостійно розв’язувати спеціалізовані задачі виконавського, балетмейстерського, педагогічного, організаційно-управлінського спрямування у процесі здійснення професійної діяльності. | Освітня програма «Хореографія» другого (магістерського) рівня спеціальності 024 «Хореографія» орієнтована на якісну підготовку хореографів, які на високому професійному рівні здатні розробляти програми наукових досліджень з актуальних проблем у сфері хореографічного мистецтва та впроваджувати інновації в сучасній хореографічній професійній освіті. |
Освітня програма «Хореографія» є інноваційною, реалізація якої здійснюється на основі впровадження авторських курсів, застосування новітніх методів та технологій навчання, ґрунтовної практичної підготовки, що сприяє формуванню професійних якостей та фахових компетенцій хореографа. | Освітньо-професійна програма магістра базується на наукових дослідженнях провідних вітчизняних та зарубіжних хореографів, вивчення та застосування яких забезпечує ефективність професійної, викладацької та наукової діяльності хореографа. |
Основою освітньої програми є міждисциплінарний підхід, який передбачає можливість побудови індивідуальної освітньої траєкторії кожного студента залежно від його професійних інтересів. | Освітня програма враховує специфіку напрямів та видів професійної діяльності магістра з хореографії, яка полягає у застосуванні сучасного інструментарію для проведення наукових досліджень; розробці програм, навчальних курсів та технологій мистецького спрямування; організації та реалізації освітнього процесу для різних категорій населення у галузі хореографії. |
Програма охоплює | |
240 кредитів ЄКТС | 90 кредитів ЄКТС |
Термін навчання | |
3 роки 10 місяців | 1 рік 4 місяця |
Освітньо-професійна програма адаптована до очної, заочної та змішаної форми навчання. |
Під час навчання Ви будете вивчати:
БАКАЛАВР | МАГІСТР |
---|---|
Цикл дисциплін загальних компетентностей: | |
Історія української державності та світової культури Ділова українська мова Фахова іноземна мова Вступ до фаху Історія хореографічного мистецтва Історико-побутовий танець Історія та теорія музики Усна та письмова комунікація Правознавство Анатомія та вікова фізіологія людини Соціологія Філософія та етика |
Методологія та організація наукових досліджень Педагогіка та методика викладання у вищій школі Теоретичні засади режисури культурно-мистецьких проектів Хореологія Ділова іноземна мова |
Цикл дисциплін фахових та практичних компетентностей: | |
Композиція танцю та мистецтво балетмейстера Інформаційні технології в діяльності хореографа Теорія і методика виконання класичного танцю Теорія і методика виконання народно-сценічного танцю Психологія творчої особистості Костюм та сценічне оформлення танцю Теорія і методика виконання спортивно-бального танцю Теорія і методика виконання сучасного танцю Педагогіка Методика викладання хореографії Танцювальна терапія Методика роботи з хореографічним колективом Хореографічний менеджмент |
Практикум з класичного танцю Інклюзія в хореографії Практикум зі спортивно-бального танцю Практикум з народно-сценічного танцю Менеджмент професійного та аматорського хореографічного колективу |
Вибіркові освітні компоненти | |
Реалізація права здобувачів вищої освіти на вільний вибір навчальних дисциплін та створення індивідуальної освітньої траєкторії регламентується Законом України «Про вищу освіту» та внутрішніми нормативними актами Міжнародного європейського університету. Вибіркові освітні компоненти обираються здобувачами вищої освіти із каталогів вибіркових дисциплін ПВНЗ Європейського університету |
|
Практика | |
Фахово-ознайомлювальна практика Педагогічна практика Переддипломна практика |
Педагогічна практика Фахова практика
|
Танець - це перпендикулярне вираження
горизонтального бажання… Бажайте!
При кафедрі хореографії та музичного мистецтва працює гурток сучасного танцю «EUdance», яким керує досвідчений хореограф, Роман Кравчук – переможець Hip-Hop International Ukraine-2011; участник Hip-Hop International Las Vegas-2011; півфіналіст шоу “Україна має талант 4” у складі групи BFF. Окрім цього, Роман увійшов у вісімку кращих танцюристів світу Step Ya Game Up NY Bronx-2012. Мав досвід роботи хореографом-постановником в шоу балетах Ольги Бакай, BFF, S.Q.U.A.D. дуету «Алібі», Ассії Ахат, Ані Лорак, Світлани Лободи, Гайтани, David, Lourdes, Захара, Dj Shved та телевізійних проектів: «Фабрика зірок-3», «Фабрика Суперфінал» та «Дитяче Євробачення «Rock Sich».
«EUdance» є студенти Європейського університету, яких об’єднує любов до танцювального мистецтва. Дебютним виступом колективу став виступ на святковому концерті до 30-річчя Європейського університету. На разі учасники колективу готуються до участі у конкурсах.
Гурток сучасного танцю «EUdance» запрошує усіх шанувальників сучасної хореографії до своїх творчих лав!
Розвиток студентської науки –
найкраща інвестиція у майбутнє
Під керівництвом завідувача кафедри хореографії та музичного мистецтва Каряки Інни Вікторівни, кандидата психологічних наук, доцента, розпочинає свою діяльність науковий клуб хореографічного мистецтва «Терпсіхора».
Профільними науковими темами клубу є:
Завдання наукового клубу:
План роботи наукового клубу:
Каряка Інна Вікторівна – завідувач кафедри хореографії та музичного мистецтва
Вчене звання: доцент
Науковий ступінь: кандидат психологічних наук
Науково-педагогічний та практичний стаж діяльності – 27 років
Дисципліни, які викладає на кафедрі: вступ до фаху, історія та теорія музики, історія хореографічного мистецтва, психологія творчості, хореографічна спадщина, історія сценографії, художня критика, музичний зміст сучасної хореографії, педагогічна практика, керівництво магістерськими кваліфікаційними роботами.
Біографія: Закінчила Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова за спеціальністю «Музичне виховання». Захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук » за спеціальністю 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія». Тема дисертації: «Психологічні особливості розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку».
Наукові інтереси: Психологічні особливості особистісного розвитку та професійного становлення фахівця гуманітарної та технічної галузей.
Є автором понад 60-ти наукових та науково-методичних праць, що включені до переліку фахових видань України, наукометричних баз Scopus, Web of Science Core Collection:
Федина Віта Віталіївна – старший викладач кафедри хореографії та музичного мистецтва
Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Науково-педагогічний та практичний стаж діяльності – 22 роки
Дисципліни, які викладає на кафедрі: історико-побутовий танець, теорія методика виконання класичного танцю, аналіз хореографічних форм, мистецтво балетмейстера, теорія та практика профільного танцю, методика організації та режисури заходів в хореографії, фахова практика, керівництво магістерськими кваліфікаційними роботами..
Біографія: закінчила Волинський державний університет імені Лесі Українки за спеціальністю «Початкове навчання та хореографія» та Національну академію державної податкової служби України за спеціальністю «Фінанси». Захистила дисертацію на здобуття ступеня кандидата економічних наук за спеціальність 08.00.08 – Гроші, фінанси і кредит на тему: «Розвиток накопичувальної системи пенсійного забезпечення в Україні».
З 2001 року керівник студії бального танцю та одна із засновників і керівників Клубу спортивно-бального танцю «Сузір’я».
Професійні відзнаки, нагороди, членство в організаціях:
Суддя вищої категорії Української федерації спортивного танцю.
Міжнародний суддя International Dance Union Students.
Наукові інтереси: історія та теорія хореографічного мистецтва, хореографічна педагогіка, сучасний бальний танець у системі професійної хореографічної освіти
Є автором близько 70 наукових і навчально-методичних праць, серед яких: 3 колективні монографії, 14 статей у наукових фахових виданнях України та виданнях, які включені до міжнародних наукометричних баз даних, 1 стаття у міжнародному виданні, 16 тез доповідей на міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференціях.