Вгору
  • Три критичні аргументи для вчителів, щоб залучити технології у навчання
  •  

Оскільки багато освітян по всій країні протягом останніх кількох місяців навчального року з усіх сил намагалися запровадити технологічні засоби у віддаленому навчанні, вчителі повідомляють, що їх здатність ефективно використовувати технології помітно покращилась.

Чи це сприятиме більш активному використанню технологій для того, щоб створити більш активний, індивідуальний досвід навчання, який залучає учнів, залишається відкритим питанням.

Щоб полегшити ці процеси, компаніям, що займаються освітніми технологіями, доведеться зробити набагато кращу роботу зі створення інструментів, які не тільки зміцнюють такі види досвіду, але і вписуються в насичене життя та пріоритети вчителів.

Існує щонайменше три основні елементи, які освітні технології повинні пропонувати вчителям.

Вони мусять:

  • заощадити час викладачів;
  • розширити охоплення вчителів;
  • поглибити розуміння своїх учнів.

З цього переліку випливає, що технології в освіти повинні допомагати вчителям у тих речах, яким вони надають пріоритет або роблять регулярно. Неможливо додати ще якусь справу вже зайнятому робочим днем вчителю.

І нарешті, технології повинні допомагати вчителям дізнаватися про них та знайомитись зі своїми учнями, щоб вони могли ефективніше взаємодіяти зі своїми учнями.

Багато компаній пропонують продукти чи послуги, які, як вони могли побачити, покращують навчання студентів - якщо тільки вчителі просто ними користуються правильно.

Для покращення навчання студентів можна назвати п'ять ключових речей, які можуть запропонувати освітні технології.

По-перше, налаштуйте швидший зворотній зв'язок щоб покращити навчання студентів.

По-друге, технології можуть створювати досвід, який важко або неможливо зробити в традиційних умовах. Наприклад, в проекції ви можете викинути сміття у відкритий космос та побачити, що з цього вийде з наукової точки зору. Без технологій це буде лише гра уяви без конкретних експериментів.

По-третє, технології можуть створювати дані, які допомагають іншим частинам системи вдосконалюватися, розуміючи, де студенти застрягають у навчанні.

По-четверте, коли технології використовується якісно, це може забезпечити більшу продуктивність. Можна просто автоматизувати певні ручні та трудомісткі процеси.

По-п'яте, технології можуть забезпечити більшу персоналізацію та самонаправлення, відповідаючи на те, чому саме студенту потрібно навчитися далі.

Як вчителі та школи будуть використовувати засоби цифрового навчання у майбутньому, варто спостерігати.

Чи використають вони це для повторення того, що було в традиційній аудиторії, чи для покращення навчання студентів поза тим, що відбулося традиційно?

І чи зрозуміють технологічні компанії, що мотивуватиме вчителів реально використовувати свої інструменти та будувати відповідні продукти?

  • fb
  • yt
(044) 334-53-04
бульвар академіка Вернадського, 16 В
Visa / MasterCard